AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

Grymma ponny, du gör min dag<3

Av Ida Nilsson - 25 oktober 2012 21:28

Hoppningen gick superduper bra! Han var fin från början när vi hoppade stuts/bommar lite pigg men eftersom han typ stått heela veckan så förstår jag, vi hoppade TRIPPELBARR, en bred en. Visste att någon dag skulle vi klara det! Men det är bara början, jag har typ värsta SM-ponnyn:D Fast det var inte så högt med höjden räknas inte, hopptekniken satt perfekt. Jag har lärt mig rida, Tack Nellie för dina filmer, typ nördat sönder dom! Men jag älskar hur Nellie rider, ååh smäälteer för henne you made my day(L)


Ponnyn som förut inte hoppade, ponnyn som överhoppade, ponnyn som var livrädd för bommar. Fine han kan vara spend i början men ni ska veta hur fin han är! Farten är det jag älskar, det går fort! Om han skulle vägra så skulle jag inte sitta kvar;) Men ponnyn är en helt ny Kairos verkligen, men vi ska köra mycker bomarbete och dressyr, Imorgon skulle bästa Fanny fixa åt Kairos efterson jag ska vara med my babe och sen dra till stan. Men på lördag har jag hela dagen i stallet och ska fara ut på en joggingtur med Kairos på en uteritt och sen tvätta hans svans, fläta manen/luggen, fläta svansen, Kanske tvätte lite på kroppen så får han ha på sig fleece under natten och sen tvätta benen/hovarna putsa trens/sadel fixa maskerad sakerna;) Ja har typ en lista jag ska följa för att komma ihåg^^ 


Men jag bjuder på en bild från träningen idag sen ska jag fika och sen sova, måste prata med babe om han vet vilken tid han ska ta bussen till mig efter skolan! Hahahha sovgott, Puss!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards