AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Nya planer med min lilla gubbe!

Av Ida Nilsson - 31 oktober 2012 19:17

Denna dag kan slänga sig i väggen, var inte på bra humör bara i början när jag såg Cias Charlie! Så jävla söt, rosa pyttesmå benlindor, rosa huva och jätte gulligt träns! fick rida på honom barbacka utan träns och allt, ååh ja typ älskar honom! Favorit nr 2


Ja vad ska man säga om min fina pollääää då? eftersom mitt humör var på låg nivå så orkade ja inte, red honom utan tideman och då gick allt åh helvete. Ja mi tideman har ju ridskolan lånat så jag orkade inte bry mig men Emma märkte den med tejp så nu vet jag vilken som är min. Ja men jälvar så pigg har va eftersom ahn stått 2 dagar fast julia var ute och gick med honom en bit igår men det är ingen träning för min gambubbe. Jamen då ska han ju hoppa till för allt och jag blir helt fucking störd i huvet och säger ba, jag kan ju inte, de går inte, jag orkar inte. Blir så sjukt otrevlig och allt, Alltså skjut min någon när jag blir såhär, Allting kan inte bli helt perfekt hela tiden. SKÄRPNING IDA!!!


Ja nu har vi bestämt eftersom de är lov ska jag rida Kairos 2ggr/dag, från och med imorgon till på söndag. Imorgon efter lunch ska jag longera och arbeta honom från marken, nu är det skärpning. 100% på Kairos, förlåt för mitt beteende älskade ponny. We can do it<3


Nu ska jag skypa med min snygging, Puss och kram(L)


 
 
Kim

Kim

1 november 2012 04:17

Fin blogg! :)
Kika in på min och släng gärna in en kommentar eller två! ;)

http://www.kimflogberg.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards