AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Så där lagomt trött..

Av Ida Nilsson - 29 december 2012 10:48

Kom ju på igår att de va jag som hade stalltjänst hela dagen idag gaah. 

Åkte till stallet me Pappa och Anki, vi tog på täcken och kastade ut hästarna i hagen (inte bokstavligen).

Sen fick vi riva engilage me händerna för att "maskinen" som river engilaget är sönder. Så de fick vi roa oss me, sen då vi kom ut så hade ju 2 hästar prejade sig ut ur hagen. En ponny kom under brädan/öppningen  sen andra hade tydligen fått i väg brädan sen fastnat me benet i tråden! Åh herre vilken morgon. Jag hatar stalltjänst på morgonen, iaf när man är trött och inte orkar. Tur alla hästar är snälla när som inte prejar sig ut ur hagen osv.^^


Ska ner till stallet kl 12 och rida ut min lilla pojke, medans fixar pappa stallet och mockar(hoppas jag), när jag kommer tbx så lunchar vi och sen åker jag till Isabel i bygde! Ska hjälpa henne me hästarna och så, Isabel finns alltid när de behövs och då de är tufft. Sånna personer gillar jag<3


Sen så ska jag släppa in alla hästarna ikv oxå.. Sen är jag har jag nyårsafton oxå fast bara morgonen som tur va!:D Förresten, jag kom på och tänka på att alla säger typ att hästarna fyler år på nyår? gör dom de igentligen? För Kairos har datum då han är född så min ponny fyller inte år på nyår, gör ni som har hästar de? Kom ba på och tänka på de-! Ha de så gött my little sweethearts(L)

  Jag och min bebbe(L)

 
 
liza

liza

29 december 2012 14:46

alla hästar har inte datum, Buster har inte det och då blir det automatiskt att han fyller år 1 Januari som det också står i passet. Dock har Annie datum i maj för då är hon född så man kan se de olika men alla hästar har helt enkelt inte datum och då blir det 1 januari :)

http://llizaab.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards