AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Måste nästan skryta...;)

Av Ida Nilsson - 29 december 2012 16:09

Kairos gick som en ängel idag oxå, lite piggelin och va typ rädd för allt men annars gick de bra! Fick hoppa av när de kom en liten flicka som åkte skidor efter vägen för han vägrade att gå ett litet myr steg. Åh dryga lilla bubben, orkade inte gå resten av biten så jag hoppade upp och åkte bara me för då brydde han sig inte om något och de va skönt! Min ponny är helt orimligt underbar(L)


Sen skjutsade Pappa mig till Isabel (Taack pappa för du är min egen taxii^^), jamen iaf så när jag kom in i stallet så sa Isabel bah: Har du på dig alla ridsaker? Jag ba: Nää inte direkt? Isabel: Okej för du ska ju rida, jag trodde du skulle fatta att du skulle rida eftersom du skulle hjälpa mig me hästarna^^ Jag:Ahaha okeej, men jag får väll rida i uggs^^ Jag fick rida hennes fina sto Colorado! Åh jag blev typ lycklig för att Colorado är så sjukt snäll och rida, typ en Kairos fast större och lite lättare att rida typ:D Hon är en liten storhäst på 155 cm mankhöjd, btw: Hon var en vildhäst innan hon kom till sverige, hon är en Munsboro Colorado! Ahaha nä men jag ska inte skryta överdrivet men hon är jätte fin! -och de är ju kul att jag typ inte ridit någon annan än Kairos på flera månader! Första gången jag satt mig upp på Colorado klarade vi av skrit-trav-galopp, åh så fin hon va(L) Såklart så va ju bäbisen Casanova me oxå, tihi så söt han är^^


Ja men vill tacka Isabel så jätte mycket för att jag kunde prata me henne om de som hände mellan ja och killen, man kan prata me dig om allt oavsätt va de är! Du är min storasyster och kommer alltid att vara! Jag älskar dig(L) 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards