AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Gott Nytt År vill jag önska just er!

Av Ida Nilsson - 31 december 2012 18:53

Utsläppet gick bra imorse, alltid mysigt att komma till stallet och pussa på min älskling!

Jag red Kairos idag oxå, började rida på ridbanan för jag trodde de va dåigt att rida i ridhuset men på ridbanan va de blötsnö så de blev styltor osv. Så jag gick in i ridhuset och red över några bommar och han gick jätte fint! Gjorde galoppombyten när vi landade och visade värsta steget i slutet av ridpasset! Världens finaste ponny<3


Nu har jag ätit middag me världens bästa grannar,sen är de efterrätt och sen drar vi upp till pellrika(Pelle och Ullrika) och partar och firar! Hoppas alla får en toppen kväll och dricker myckt dricka så man får en sockerkick och ha skit kul:D


Imorgon är de en vanlig sag och ska rida sen kanske va me kompisar, Men ni får ha de så gött! 

I love you all<3

 

 
 
Ellen Talus

Ellen Talus

1 januari 2013 03:07

ooooooch äntligen 2013 ! :D Hoppas du får ett asgrymt 2013 nu hörru! Kram!

http://ellentalus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards