AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

hellluw Ida in the houzz!

Av Ida Nilsson - 3 januari 2013 21:03

Hemma från Umeåå, Sune i grekland va ju jätte rolig! Tycker ni ska ta några kompisar/familj och gå och se den! 


Ja va aldrig till bäbisen idag, han fick vila och underbara Fanny fixade mockningen och fodret osv. Sånna vänner ska man va rädd om, dom finns då dom behövs! Här kommer den *SMACK*<3


Imorgon ska jag hoppträna för Cia me Isabel och Klara, de kommer bli mys eftersom han är så sjukt fin och behöver bara styra och visa vart vi ska så sköter han resten! Min fina älskling, man behöver ingen kille som kommer och pussar på en. Jag har ju dig pojken! Man kan man pussa på HUR mycket som hällst för han säger ändå inget förutom att bli sur^^ Vill bara komma fram till de hela att du äger en stor del av mitt hjärta och jag älskar dig så otroligt mycket.  

 


Att man kan älska din ponny så himla mycket att man inte förstår! Han är så oj oj oj, nä nu kan vi prata lite annat än hur mke BÄST min ponny är(A) Jag ska visa er sakerna jag köpte idag, för man kan inte åka in till stan utan att köpa något. TYPICAL IDA nå så sjukt^^ 

           Ha de så bra, Puss!

 


  Täckbyxor: Stadium, kommer vara snyggast i slalom backen iaf(a)

   Röda byxor: H&M

   Stickad halsduk: Ginatricot

   Stickad tröja(blå): H&M

   Stickad tröja(röd): Ginatricot

   Ögonbryns penna: KICKS

   Ögonbryns fix: H&M

 
 
Ellen Talus

Ellen Talus

3 januari 2013 23:26

-Tack snälla och desamma återigen, hmm ja den är bra! :D
Fina bilder i bloggen!
Har ställt en liten fråga på min blogg som skulle uppskattas om du ville vara snäll och svara :D
Nämligen om vad DU tycker om Apple's produkter?
kram!

http://ellentalus.blogg.se

 
Caroline

Caroline

4 januari 2013 10:42

Bloglovinbyte? :)

http://iamcarro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Skapa flashcards