AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Hej på er mina fina!

Av Ida Nilsson - 12 januari 2013 20:53

Jag har hart ett uppehåll eftersom jag inte hunnit bloggat men tänkte göra ett inlägg nu!

Lördag 12/1: Jag har varit i slalom-backen me underbart goa vänner! När jag inte är i stallet så är jag oftast i backen. Gjorde 2 failar idag, jag skulle "boxa" och då for skidorna iväg så ja åkte på rumpan nerför "boxen", Hoppade ett ganska högt och brett hopp i "Funparken" (ni som vet va de är för backe) och då tappade jag balanden och typ rullade ner för backen och dö garvade när jag hade stannat! Åh så sjukt fult de måste sett ut, ahhaha!  


Jag har inte varit me min ponny på 2 dagar, jag har en sån sjuk abstinens. I fredags va tandläkaren hos honom och hon sa att han aldrig haft så fina tänder när hon har kollat dom! Men han hade kanske någon inflämmation i tandköttet som vi skulle vara uppmärksamma om.  Pappa fick ta honom eftersom jag va i skola men skönt att de var bra resten. Btw: Emma skickade en bild på hur Kairos såg ut efter tandläkaren hade fixat.   Jag tror att de där lugnandet var ganska värknde, Tur att allt var okej me mitt hjärta<3


Kairos fick gå ut på en promenad me Pappsen idag eftersom jag var i backen så de var underbart! Ta de lite lungt bara chilla liksom^^


Imorgon är de hoppträning och den har jag längtat efter, jag saknar Kairos och måste verkligen tillbringa all tid i världen till honom imorn, känner mig tom eftersom jag inte varit dit något:/ Tur han mår bra av att ta de lungt oxå.


Nu ska jag skypa vidare me snyggot och sen sova, Ha de så bra, vi hörs imon! *SMACK*  

 
 
Ellen Talus

Ellen Talus

14 januari 2013 22:46

Hej på dig!
Ledsen för segt svar men har varit utomlands i Teneriffa, så du får gärna kika in o läsa (:

Undrar också, har DU något speciellt rese minne eller ett ballt ställe du vill dela med dig av? (:
Kram! /Ellen T

http://ellentalus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Skapa flashcards