AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Älskade ängel❤

Av Ida Nilsson - 18 januari 2013 20:50

Fredag 18/1: Jag for ut ikv me Cia och andra småflickor, dom åkte vagn och turades om att köra Isa och jag red bakom och fick jobba lill Kakan idag så jag blev varm. Det är seriöst första gången jag blev varm av att rida när jag är ute! Men de va ju ganska varmt ikv oxå men endå^^ Jag satt ner och han fick galoppera sakta efter vagnen sen galopperade jag förbi Cia och dom så han fick springa så jag inte fick stopp på honom, haha woopppsiii! Sen fick jag höra av Cia bah: De där var ju nästan sakta..., Jag älskar dig oxå cia, kul att du tycker min ponny är världs bäst! Jag tycker han skötte sig asm(Y)


Imorgon ärre lördag en hel dag i stallet med Pappa. Jag ska rida för Hanna och hon ska fota mig oxå, ska bara säga att hon är hur duktig som hellst på att fotografera! Jätte duktig! Så de kmr väll förmodligen upp bilder här när hon skickat dom till mig:), hon driver oxå en blogg som heter: www.hannaforsberg.blogspot.se jag tycker alla borde kolla in och se vilka bilder hon kan få till!  


Nu ska jag käka lite godis och chilla till musiken! Ha de så bra så kommer update imorgon, Puss!  Minnen...<3



 
 
Sandra

Sandra

20 januari 2013 21:04

riktigt härlig färg på benlindorna!=)

http://www.sandrabygden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards