AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Nå så jvulst!

Av Ida Nilsson - 22 februari 2013 21:11

Jag har faktiskt inte haft tid till att blogga i veckan! De har varit bråk me kompisar och sena dagar i stallet. Jobbig vecka har de varit allmänt!

Men min ponny har varit helt grym i veckan, han gick jätte fint i söndags på hoppningen sen red jag ut Kairos på måndagen och han fick vila tisdag, säppt i ridhuset på onsdagen och hoppning i går HAN VAR JÄTTE FIN, vi hoppade 80 oxer. Helt sjukt så han har blivit grym och fått fin hoppteknik! Idag fick han vila, jag var ner till stallet å ockade sen tvättade ja ut den där JVLA krubban han ska skita i oxå.. Så less blev ja idag så jag skulle ta bort den men såklart så e ju skallet byggt på 1800 talet (inte seriöst) så skrubarna hade ju rostat fast så de gick inte att ta bort så jag fick skruba ren den IGEN, åh så less på de nu@@ Men ska köpa en ny krubba så får Cia å Alex ta bort den på Måndag.

Imorgon tänkte jag rida ut ponnyplutten och söndag är de dressyr eller uteritt, de känns dumt om ja rider dressyr och sen hårt dressyr för Emelie på måndagen igen. Aja jag får suga på den karamellen ett tag!


Veckan har varit ganska tuff men slutade me en härlig fredag, åkte 3,h km på skidor idag och sen skulle ja åka ner för en backe me djupsnö och faceplanta i snön.. Typiskt mig asså   Jag har väll inte så mke mer att skriva men ska försöka blogga varje dag och hålla bloggen updaterad flera gånger om dagen inte bara ett inlägg om dagen. Nu ska jag käka lite gotti och skypa me mysig babe, ni får ha de så bra så länge så hörs vi imorgon! Puss å godnatt:*


 

80 cm vilken känsla de va att flyga över!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Skapa flashcards