AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

Godnatt för mig!

Av Ida Nilsson - 24 februari 2013 22:08

Jag slänger in ett inlägg från mobilen innan jag somnar!Red ut pållen i de fina vädret barbacka idag en kortis, han va tittig å hoppade till några gånger men de är ja van vid,fast jag får alltid samma hjärtattack när han hoppar till sådär^^Imorgon är de Emelie-träning och ska rida me gummisnodd, fråga mig inte varför men det va något me att den skulle hjälpa mig att hitta känlsa där ja ska hålla honom, elr något sånt.Ja å pappa åkte ner till stallet å gav dom kvällis, nä ja kom hem så satt ja mig å såg PA.Sen har ja duschat sett fjollboll på tv:n Me familjen och nu ligger ja i sängen me kramp i armen av å skriva på mobilen..Nu säger ja godnatt, vi hörs imon! Puss ma lövers and höters<3

 
 
Patricia - zmurfs.blogg.se

Patricia - zmurfs.blogg.se[/url]

28 februari 2013 17:39

svar: hehe tackar :)

http://zmurfs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Skapa flashcards