AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

Skärpning Ida, skärpning!

Av Ida Nilsson - 28 februari 2013 21:33

Ja ni märker ju hur de går att blogga! Åh helvete rent ut sagt.  I veckan har de varit jobbit, mycke sms med en person som betyder guld och stallet har blivit sent och skolarbete. Mycket tid har tillbringas till det och sen är det mycke annat som jag måsta göra så jag har knappt landat vid datorn så jag fått tillfälle till å blogga, jag är verkligen ledsen men jag har inte möjlighet till att skriva varje dag när ja har fullt upp. 


Ikväll har jag tömkört min ponny, han gick jätte fint! Igentligen va de förbredande hoppning men de rasar snö från taket i ridhuset och värsta regn stormen där ett tag så ponnysarna va spralliga, Jag och Ellen släppte Pirajjan och Linus efter vi tömkört färdigt så dom fick springa av sig. Helt OK lektion iallafall!

Förresten! har jag berättat varför Kairos kallas för pirajjan just nu? Jo de a såhär att jag höll på med att tacka och att han skulle buga och då är de ju såklart att han blir sugen på att få sin godis när han gjort det jag bett han så då såklart hugger han ju efter godisen i handen. Han fåt tag i min hand och biter, SÅ SJUKT ont de gjorde asså, de började blöda å han bet så de blev ett sår. Blev sur å kastade godisen på honom å sprang på toan för å skölja av de. Fällde några tårar men gick fort ut till Kairos och sa förlåt å gav han en äppel bit men sa högt åt han att FÖRSIKTIG och de lyssnade han på. Så nu vet ni varför han fått ett nytt smeknamn!


Juste, jag åker iväg på måndag på sportlovet till Jämtland med min kompis till hennes stuga! Kommer bli grymt och har goa människor som tar pirajjan medan jag är borta! Tyvärr lämnar jag datorn hemma p.g.a jag ska tillbringa all tid till min kompis så vi kan ha roligt utan internet. Men jag ska uppdatera bloggen mer än en gång per dag men tIdSiNsTäLlDa inlägg! Men nu måste jag dra, så sovgott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards