AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

2013-03-01

Av Ida Nilsson - 1 mars 2013 16:24

Fredag dagen efter torsdag och dagen före lördag

Ikväll löshoppas Karre, grymma ponny har en sådan hopptekinik! Haha jag dör när ja ser han faila ibland..^-^


Har utsläpp och insläpp imorgon så de blir ingen sovmorgon. Och om de e kallt så dör ja, JAG VILL HA VÄRME. Snälla sommar kom nu..


Söndag är de hoppträning och måndag blir de ingen dressyrträning, ja hatar mitt liv men ja ska ju åka till Jämtland så de sket sig;/ Men kul att komma iväg me kompis å ha kul utan pååwwniii!


Mamma skriker på mig, måste dra å handla.. Ha en skön fredag, bye!

    Snälla, ta mig tillbaka..

 
 
Ingen bild

3lviira♥

5 mars 2013 18:40

Det är jue jaag! :>

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards