AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Nellie Berntsson

Av Ida Nilsson - 14 mars 2013 20:04

Ja, vart ska jag börja? Jag började följa Nellies blogg typ 2010. Jag har följt med henne när hon tagit starka smällar och snälla kramar. Nellie kom 5:a i utomhus SM med Bellman, hade de gått om hon inte hade varit så stark och lagt ner så mke tid på träning? Nä det hade det inte. Hon har fått så mycket skit av folk att hon nästan inte pallat med all skit hon tagit. Den ända gången Nellie Berntsson backar är när hon tar sats.

Jag tycker att Nellie är en sådan sjuktligt stark person som har hur fina personligeheter som hellst, hon är min största idol som jag ALLTID drömt om att få träffa. 

Nellie har 2 ponnysar elr Elivis är väll den hon tränar mest nu och stöttar sin syster med stella. Mycket tid läggs ner på ponnysarna, Nellie är även en stor förebild för mig inom ridsporten i samma ålder som mig. 


Nellie har en familj som stöttar henne och ger henne en klapp på axeln när det är som tuffast, hennes familj verkar verkligen goa!.Desstutom har hon en jätte fin pojkvän som står vid hennes sida vad som än händer. Hon har många fina lovers och haters. Hatarna höll på att trycka ner henne REJÄLT men vem tror ni att ni försöker trycka ner? lyckades ni bra elr? I dont think so babes. Nellie har vissa superkrafter som inget kan se, inte jag heller. Bara Nellie, och jag vet att hon klarar de största smällarna hon fått. Jag är själv där för henne när hon håller på att ramla ihop, då ställer jag mig bakom och tar imot och stöttar henne upp mot toppen igen. 

Jag tror att det är nog MÅNGA som är avendsjuk på Nellie för att hon har de så bra, det är därför ni fegar er och försöker vara tuff. Jag tycker Nellie har de gött och bra! Men jag tycker det är kul att följa henne, inte trycka ner henne. 

Nellie om du ser det här: Du är en jätte fin och stark tjej! Go for it, visa dina biceps och fortsätt! Varje gång du känner dej hängig finns jag för dej, när som hellst. Jag vill att du ska må bra och få leva ett vanligt liv som vi andra och slippa all skit du fått ta. Du är en sådan STOR förebild och det är därför jag skriver de här inlägget till dej. Loveu

 

 

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards