AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Ska vi köra frågestund?

Av Ida Nilsson - 14 maj 2013 10:53

Ja vill ha in en massa frågor som jag kan göra en video till. Va tycker ni? 

Det finns inga dumma frågor, bara en massa dumma svar.   

Klara.. färdiga... GÅÅÅÅÅ!

 

 


 
 
Ingen bild

Snygg Sofie eriksson

14 maj 2013 12:11

1. Vilka är dina bästa vänner!?
2. Varför är jag bäst ?
3. Om du int hade haft kairos, vad hade du velat haft för häst?
4. Vad ska du gå för gymnasium / vilken linje

 
Ingen bild

A

14 maj 2013 15:51

Hur gammal är din häst?
Vem är din idol?
Favvofärg?:-)

 
Ingen bild

en pers

14 maj 2013 16:00

En snäll person som du just lärt känna? Vad är de bästa du vet? Hur länge har du haft Kairos?

 
Ingen bild

Jenneli!:*

17 maj 2013 06:53

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Bästa vän?
Snyggast i klassen?
Är kairos ditt allt?
På G med nån?
Kär i nån?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Skapa flashcards