AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

22:32

Av Ida Nilsson - 7 juli 2012 22:27

Hallå världen! Lyssnar på musik och håller på med en idol video, kom nyss hem från mormor. Åkte till henne efter middan och var med Gismo (min katt) han ä fan den finaste katten som finns! När man håller i honom och säger kan jag få en kram? så kramas han! Awwii, minna "lilla" bebe(L)


Kairos var jätte diktig idag, övade på att han skulle gå i form och att kunna runda sig i hörnen typ, vet inte hur länge jag red men båda jag och han blev trött! Alltså, vad kan man säga om den ponnyn? han är helt OTROLIG, FAN det finaste som finns i mitt hjärta! Älskar min finaste bby:*


Vet inte om det skulle vara någon träning i morgon?, ska prata mer med Cia imon om hon inte sover hela dagen, hon har ju semester nu så;D


Amen ha det så gött! Puss älskar er;*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards