AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Sent(L)

Av Ida Nilsson - 22 juli 2012 22:53

Hallooouu! Var med Jacki hela dagen och det har vart helt super! Vi gjorde en massa skojjs:D Vi red och då fick jag rida en av hennes systers häst som heter Simmy,Hon är ett sto och är SUPER fin! Jamen iaf, Vi  hoppade och det gick jätte bra, hon vart jätte pigg så jag fick sritta en bit och sen vända och gasa mot hindret:D Ååh, underbara hééést(L) På lördag nästa vecka ska jag dit igen och sova till på söndag och hjälpa dom med hästarna på en tävling i Vindeln:D Ska hjälpa till med att ta hand om hästarna och ridafram dom på framridningen:] Jacki red Caramell Angelique´s andra häst, haha åh så söt han var fast han ville inte galoppera om det inte var ett hinder som han skulle hoppa^^  Angelique skicade några bilder från träningen idag som ni ska få se!           Super fin(L)


Haha på väg hem så fick vi punka på bilen, höger bak. Sen så kom farmor och farfar och hjälpte till och nu är vi hemma! Vart jätte kul med Jacki och Angelique(L) Pussar, godnatt:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards