AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Bad update!

Av Ida Nilsson - 31 juli 2012 12:04

Halloj! Sorry för dåligt uptade varit med Jacqueline & Angelique igår var vi och skodde hstarna och vi kom hem vid halv 11 på kvällen och vi kom 9 men vi stannade av och åt middag på BIG BOY:D gött!

Ikväll kommer äntligen Pappa hem och stannat i 3 veckor, Saknade pappa äntligen kommer du hem(L)

Imorgon tror ska jaag nog rida Kairos bubben, han är ju min tills fredag eller söndag så jag ska rida så mycket jag kan! Men nu ska jag göra lite annat,Ha en fin dag, Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards