AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Hejsan!

Av Ida Nilsson - 18 augusti 2012 08:35

Vaknade för en stund sedan, det är typ dö varmt ute och vi ska och bada:D Wiee, vi ska ha med oss våran dinosarie!(stavning) men det är alltid lika kul att leka häst med den, för då kan man låssas som det stegrar och att man flyger av osv! SKIT KUL:D Jag slår var om att det är fler som brukar göra det  

Åh, varför ska värmen komma just nu då skolan snart börjar och man ska sitta inne i ett klass rum hela dagarna. Saknar vänner men inte skolan, nu i år får vi betyg och mamma har ju ett hot som hon kan hota mig med ifall jag inte sköter mig i solan, ge tbx Kairos^^ Nä men jag vet att jag måste fixa det, jag blev ju godkänd med det jag hade med mig från 5:an;D Haha fast matten bara var skit för mig då så gick det!


Nä usch, skolan är väll rolig ändå:-D Mina dagar kommer se ut så här: Skola, stallet, läxa varje dag förutom på helgen, då ska jag bara vara i stallet eller vara stallfri(L)


Nä men  nu ska jag fika och ssen going to the beatch beatch, wooopaaa! Puss älskar er(L)  

 
 
Ponnyutbildarna

Ponnyutbildarna

18 augusti 2012 16:50

Har nu frågestund på bloggen! Gå in och ställ just den frågan du skulle vilja ha reda på! :)
http://ponnyutbildarna.blogg.se/2012/august/fragestund.html

http://ponnyutbildarna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards