AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

SNAART:D

Av Ida Nilsson - 24 augusti 2012 14:29

Hejsan, åker till stallet snart och ska städa och fixa Kairos saker med Fanny och Isabel:D Skolan gick jätte bra, tiden bara rann iväg!

Kl 4 står Kairos i hagen med Jill som sällskap. Jag är så jvla glad! Han ska vaccireras på måndag så då får han vila lite sen så kanske jag longerar på tisdag eller något men sen så ska jag rida 2 ggr på banan i veckan och resten ute, Isabel sa det för han blir tokig om han bara få gå på banan och det fårstår jag, han blir super glad och jätte pigg om man inte ridit ut på ett tag  Nä nu ska jag ta och byta om för jag får mormor skjuts idag! mormortaxi:D Men ha en lika underbar dag som jag, NJUT! Puss:*

 Fråga mig inte varför jag lyssnar på denna låt, haha jag är lite CRAZY(L)

 
 
Jennifer

Jennifer

26 augusti 2012 10:09

Vilken rolig och intressant
Blogg du har! Du får gärna kika in hos mig och slänga iväg en kommentar :D

http://Mybigdream.blo.gg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards