AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Fy så dåligt update!

Av Ida Nilsson - 26 augusti 2012 09:22

Förlåt mig för jag inte updaterat bra nu, men jag och några kompisar från stallet red ut igår och det gick super bra! Vi skulle hoppa terräng hinder men hinderba i skogen var borta;( Inte bra. Men det var en rolig ritt endå! Han var så duttig(L) Idag ska jag på knytkalas men massa kompisar och sen är det fotbolls match som är slut vid halv tre, och då ska jag till stallet och rida Kairos! Ska rida markarbete med bommar och lite hinder. Har världens bästa ridlärare så jag fick till och med vara med idag, efter som han är rädd för bommarna så är det bättre att öva med dom än att han ska överhoppa så mycket över hinderna osv. Men det kommer bli bra men bloggar mer om det ikv med en videoo! Vad tyker du om det? woop woop(L) Pussar:*

 
 
Isabell Gunnarsson

Isabell Gunnarsson

26 augusti 2012 10:23

Sv:haha,jag menade mer om du ville byta bilder osv osv :D <33 tack,nej du är bäst <33333 pöss

http://www.isabelllgunnarsson.blogg.se

 
ADARAS.se

ADARAS.se

26 augusti 2012 17:37

GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :D
http://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

http://adaras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards