AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Bra dag[:

Av Ida Nilsson - 28 augusti 2012 20:20

Hellu! Dagen var grym, på språk valet hade vi Franska och jag blev till och med i samma grupp som snyggingen! Satt typ och kollade på honom heela tiden tills min kompis slog till mig;-) Kärlek på riktigt talar vi om nu asså(L)

Efter skolan så drog jag Ellen & Julia ner till stallet och fixade med Kairos han fick vila idag efter som han hade ont i ryggen igår,men tänkte rida en stund imr och ska rida på tidemantygel för han börjar få muskler då han ska hålla upp huvet och inte ner med huvet så han höjer ryggen. Inte braa! Men det fixar vi på nolltid jag och min fina älskling ponny(L) Ja sen har jag väll varit på träning[fotboll] och det gick bra det oxå och ni ska jag duscha och sen läxa och sen ZzZzZ, Är typ trött på riktigt. Imr är det lång dag så får ta bussen ner till stallet vid halv fyra och snabba mig lite för första lektionen är kl 6 men rider väll typ 1 h ½ h? Ja men det blir perfa! Älskar er, Pussar:*  "Jag älskar att på pussa på din lena mule och känna att du värmer mitt hjärta".<3

 
 
hastfolk

hastfolk

28 augusti 2012 22:41

Hej just nu pågår det en tävling på hastfolk från hv polo.

du har även chans att bli dagens blogg.

välkommen in

http://hastfolk.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards