AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Godmorn!

Av Ida Nilsson - 7 september 2012 07:27

Hellu everybody, nyss vaknat och jag typ fryser åsså har vi idrott som första pass idag på skolan. Allt börjar med kyla@@@


Amen igår hade jag NH-träning men mitt hjärta och han lyssnade jätte bra! Han kan till och med buga:D Aww min söta apa:') Idag är det elmelie träning och då vill jag verkligen jobba igenom honom, som jag ridit i veckan har inte varit något ordentligt pass, tycker det är svårt att rida utan tränare som säger vad man ska göra osv, men det ska jag bli bättre på! Dessutom ska jag be henne visa mig hur jag ska få honom att gå i form, jag rider typ alltid med tideman tygel på träningar men då det är tävlingar så har jag en häst med huvet uppe i himlen. Jag typ kör på fast han INTE går i form så det ser lite stört ut. Men nu jäklar ska de bli böj träning för båda två och sen ska vi starta ett dressyr lag med mina kompisar:D Hur kul är inte de? Åka runt på tävlingar och vinna hela skiten;-) Nä där tog jag i men det är ju skit kul med dressyr om man har en bästa vän som man litar på osv, JAG ÄR LYCKLIG<3


Sen ikv åker jag upp till mitt andra hjärta som går på två ben, ska med henne och jaga imr! Sjukt taggad på att sitta på passet kl 6 då måste vi vakna skit tidigt.;D Men huve saken jag får vara med min bästaste vän Linn(L) Älskar dig hjärtat<3


Sen så fyller lill syrran 10 år imr, Grattis i förskott! Vet redan saker hon kommer få, bara för att jag får lika dant;D Love u all:*  Ha en bra dag btw:D

 
 
jasse

jasse

8 september 2012 18:45

Hejsan jättefin blogg :) om du vill så får du jättegärna kika in på min blogg, och kommentera lite, om du vill så kan vi följa varandra via bloglovin ?? :):):)

http://jassehaggberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards