AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Tjenare

Av Ida Nilsson - 9 september 2012 19:22

Hej mina underbara! Var och red Kairos idag med Fanny på det vanliga bettet och tidemantygel och det slutade inte bra.. haha, han blev jätte pigg när vi galopperade i skogen och då jag skulle få stopp på honom så red vi nästan in i ett träd så då styrde jag åt höger men han åt vänster så jag flög av och gjorde några fina volter men sen så ställde jag mig up och bah: va fan hände? Fanny bah: Hur mår du? gick de bra? Vafan;] Första gången jag ramlar av min fina ponny, Isabel har ramlat av honom 2 ggr under den tiden hon haft honom och det är typ länge så idag var det min tur att flyga, det var inte meningen försökte Kairos säga till mig då jag pussade hans lena mule. "Även om det blir knas ibland så älskar jag dig mäst ändå. " (btw vi red ut i skogen;])


Sen så har jag spelat match och vi vann med 2-0 mot sörfors, gjorde till och med 1 mål med vänster´n haha hur glad? brukar inte vara så mycket uppe vid mål men nu jäklar anama så händer det grejor:D


Imr så ska jag rida med Fanny igen men på banan, ska nog rida lite cavaletti och bomarbete. Nu ska jag fika och sen NaNa i säng, Love u all:*         Lite bilder från idag! Finns fler måste ladda upp som imr;)

                                                         

 
 
Ingen bild

cia

10 september 2012 10:32

Ha ha visst känns det bra att närma sig de 100. Grattis till målet.

 
Therese

Therese

13 september 2012 13:12

Fin häst :)

http://tjorvigiume.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards