AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Godmorgon!

Av Ida Nilsson - 12 september 2012 07:06

tjenixen, ska snart byta om och sen skolan!, Långdag idag slutar 15.20 sen hem och fika. Mamma skjutsar ner mig ist för jag tar buss och då ska jag skritta ut honom på hackamore och barbacka tror jag, Emma red honom ganska hårt igår så han behöver ju skrittas så han inte får träningsvärk eller något, Imr så är det ute ritt och jag ska ta phelamet då så jag inte behöver flyga av då oxå;) Haha har typ ont i ryggen fortfarande osså är jag typ förskyld så det är ju skitskojj! For ner till Kairos vid typ halv 9 då stallet var låst men jag smög in till honom ändå och gav honom en banan och massa pussar:* Min snutte plutte plutt! Visste att det var du som skulle hjälpa mig ända hit, I always love you(L)


Nä nu måste jag byta om och sen åka te skolan! Älskar er mest och ni är världens bästa<3  

 
 
Emma

Emma

18 september 2012 09:23

Fin bild :) kika gärna in på min och min kompis blogg :) Ponnyblogg ! :)

http://www.weandhorse.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards