AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Godmorgon allihopa!

Av Ida Nilsson - 14 september 2012 06:55

Tjenixen, förlåt för jätte dåligt uppdate men har inte hunnit med datan och sånt när det varit 100% stallet och läxor. Men iaf idag på schemat står det dressyr träning för Emelie, det är igentligen varannan fredag men jag vill träna extra;] Ja och det jag mest ska träna på är väll typ att få honom att gå i form och att jag ska lära mig att få honom att gå i form, Vilket har varit jätte svårt i tävlingar för jag har försökt och försökt men Kairos går bara med huvet rätt upp och då blir han typ stel och ridvägarna blir bajs. Men nu ska vi kasta bort de! I kågedalen ska jag ta igen det jag inte kunde sist, men framförallt ska jag ha skitskojj med ryttarna! Min första borta tävling här kommer vi:D(Fast det är om några dagar)(a) ska snart byta om och sen going to the shool, Fast jag glömde ju berätta om ritten igår! Det var jätte kul fast dom jvla knorten var vid kairos typ hela tiden och han skakade huvet och for upp 6 ner men sen när jag kostade tyglana så dom inte glappade så gick det sjukt bra, måste vara noga med sträckta tyglar och tillslut så jobbar han sig neråt oxå! Blev superglad igår då vi galopperade på ridbanan efter uteritten det givk så sjukt bra fast jag höll på att åka ur sadel för han hoppade åt idan då han såg vattenslangen och de skrattade jag bara åt! Haha min söta nöt(L)

Men nu måste jag byta om och sminkamig osv! Älskar er(L)  Vad vorde jag utan dig älskade ängel?<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards