AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Tjenare bloggfolk!

Av Ida Nilsson - 23 september 2012 10:16

Förlåt för jag bloggat så dåligt nu. Inte haft så bra tid till bloggen. Idag tävlar mina fina kompisar Karolina och David i kågedalen, hoppas ni får en drym dag! Själv ska jag träna för Cia, vi ska hoppträna och jag har typ längtat sjukt, det har blivit jätte mycket hoppning nu eftersom jag vet att han klarar det, inge tvärstopp, inge överhopp här inte, utan en helt vanlig häst som kan hoppa låga hinder. Äntligen(L)

På tisdag får Mammi lön och då ska vi beställa dom här grejorna:  Otävlingtäcke som dom ska få brodera Kairos Van Schutten på, han kommer vara snyggast i värlen nr han kommer på olika tävlingplatser<3   Förbygel, åsså kasnke någon smått. Vad tycker ni? blir det bra? KOMMENTERA:D


Igår hade vi ju cup och vi vann den första med 4-1 sen förlorade vi dom 2 andra, Men det var bra att jag träffade en ny kompis Melinda Solstam, Min alldra finaste ängel, Haha muppidie(L) Men nu ska jag göra mig i ordning för att typ fika och sen stallet:D


Älskar dig, Puss:*

 
 
filippa

filippa

23 september 2012 10:46

Hej, vilken fin blogg!
Kolla gärna in min blogg med :)
Kram!

http://filippalovgren.devote.se

 
victoria

victoria

23 september 2012 10:52

Fin blogg!
Kika gärna in på min, kram :)

http://www.nattstad.se/victoriasvensson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards