AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Utan er skulle bloggen inte vara något.

Av Ida Nilsson - 24 september 2012 22:21

Statiskiten är bra, wihoo ni är bäst! Kan börja berätta om satsningen igår, Ja vad säger man tredjegången gilt? Jag ramlade ju av han... Så jvla fult, vi hoppade bana och han gick som en ängel över alla hinder förutom det sista,Kairos reacktion: JÄVLAR ETT MÖRDAR HINDER OM JAG HOPPAR ÖVER SÅ DÖR JAG. OMG DET ÄR ETT ROSA HINDE MED RODA LÅDOR UNDER!.. Ja, Cia bah kom så får han lukta och han luktade sen när Cia bad honom att gå nämre så hoppade han över när jag inte alls var berädd och han hoppade inte lite högt eftersom et var så jvla faligt! Fick ont i ryggen och huvet, Vad säger man? 3:dje gången gilt? Men jag satt upp hoppade alla hinder utom det rosa, alltå han kan ha rosa tjej grejer på sig men inte hoppa rosa. Åh knas häst!, Jag ska till Cia att om jag ska tävla hoppning och det är ett ända rosa hinder på banan så stryker jag mig eller så utgår jag från banan. Det är inte fösta gången häller, Men men han är ändå bäst! Sen idag så var jag på tävlingsmötet om i helgen, det är typ ponnycup och någon till hopptävling både lör-sön och det kommer bli awesome, efter mötet tog jag in Kairos från hagen i mörket och då fick han typ plankan i huvet eller någon så han hoppade typ på mig mend et gick bra. Sen så borstade jag honom och gjorde honom fin,mockade och sånt:) Imr så ska jag till stan efter skolan handla foder åt Kairos på granngården och kan hända att det blir lite annat oxå oxh sånt! Men nu måste jag sova, sängen väntar Puss!:*

 Skön låt Cover by Cimorelli(L)

 
 
Cavallii

Cavallii

24 september 2012 22:39

Hej!
Kika gärna in på våran blogg och var med och tävla om en bloggdesign samt redigerade bilder! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/september/tavling.html

http://Cavallii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards