AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Bästaste ponnyn igår!

Av Ida Nilsson - 3 oktober 2012 07:16

Red ju för Emma igår och det gick jätte bra, red först en stund sen fick Emma rida honom men han tyclte fåglarna som lät var skitläskig, men det gick bra. Efter att Emma ridit så red jag upp igen och jag red kanska så rätt, vi övade på att få honom att gå i form och sänka sig och sånt. Men han blir fortfarande spänd, om jag ska rida så måste jag nog rida minst 25 min en halv timma MIST,för han är fortfarande stel och han tycket det är jobbigt att gå under sig och börjar skaka på huvet men det är bara att ta tillbaka honom men ibland han jag låsa händerna och bli hård,men det har blivit bättre! Åh jag älskar träningarr för Emma hon är en guud(L) Idag ska jag rida på banan igen eller ut, vet inte alls hurr jag ska göra;) men sen på torsdag är det dressyr och fredag dressyr, fast när det är träning på torsdag så rider jag för Cia och fredag för Emelie:D


Jag har en fråga till er nu, tränar ni för tränare eller själv? skulle vara kul att veta:D Så kommentera på, jag måste byta om och sen åka till tandläkaren;P Haha men älskar er, Puss:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards