AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Ibland blir det inte perfekt....

Av Ida Nilsson - 5 oktober 2012 22:00

Hejsan hoppsan, bad bad bad update..... Men idag på träningen så gick det inte bra, mene inte dåligt häller. Första minuterna när vi red i höger varv så gick han så grymt bra, men sen när vi bytte håll så hoppade han till för allt, btw vädret var sämre än sämst, det blåste och levde om + smatter från regnet. Dessutom så har vi världens sämsta ridhus för det läcker in och droppar från taket. Men då orkade jag inte och hoppade av gick in och tårarna bara föll ner. Bara för jag hade dåligt tålamod som jag får när allt går dåligt eller när han blir rädd, dåligt samvete för jag bara gick ut från lektioonen fast jag pratade med Emelie, alltså idag var det ingen bra dag typ. Kastar bort denna dag och tar nya tag imorgon! Tack Emelie för du stöttar mig och världens finaste ponny som verkligen hjälper  när man är ledsen. Han flåsar en i nacken och tröstar en så man börjar grina ännu mer bara för han blir så glad, Kairos är en speciell häst, hästen jag älskar 100% av hela mitt hjärta! Du är den finaste ponnyn i världen fast du kan vara en fjant ibland....(L)


Hoppas vädret blir bra imr, hoppas på att solen tittar fram men inget regn, snälla!?(Y)  Nä nu ska jag fortsätta skypa med en kompis och mysa med chips och dricka! Pussar(L) Saknar min fina älskling dessutom, jag kan vara rätt blyg när jag är med dig men jag älskar dig huur mycket som hellst! Ida <3 Adam =2 mån 3 dagar av ren kärlek<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards