AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

Tjenixen!

Av Ida Nilsson - 6 oktober 2012 19:18

Var och släppteut heestarna i morse vid 8, gav dom morgon hö, gjorde fint i stallet och sen hem sitta vid datorn, skypa. Tillbaka till stallet kl 11 vara på loppis och jag hittade faktiskt grejer! som typ rutigt regntäcke, platta till sadelgjorden(köpte platta och satt på sadelgjorden=hoppplatta) *BLING BLING* pannband, och gråa benskydd med rosa luddiludd! Så sjukt fina saker(L) Haha det här var Mamma när hon såg benskydden efter köpet: *SUCK* haha, hon tycker inte om att jag ska ha rosa saker till min kille! Vaddå han är ju typ hälften sto typ(A) Efter loppisen och att jag lunchat hästarna tog jag in min söta pojke och borstade honom sen gjorde jag lite NH träning ocg gick runt i ridhuset och visade de nya lapparna på väggarna som han reagerar på när man rider förbi. Det är som bommar fast i papper som man satt upp på luckorna så folk ska veta vart man ska lägga bomarna i rätt färg dessutom:D Imorgon är det hoppträning för Cia, taggar träningen typ för han är så sjuk fin nu! sen ska jag inviga den nya hoppplattan och sånt yada yada! Nu ska jag hämta mer juice och godis, are asm! Pussar:*  

 
 
Cavallii

Cavallii

6 oktober 2012 21:33

Hej!
Kika gärna in på våran blogg och var med och tävla om en bloggdesign samt redigerade bilder! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/september/tavling.html

http://Cavallii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards