AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Always love you<3<3<3

Av Ida Nilsson - 7 oktober 2012 20:38

Idag så försvann 2 ponnysar som jag älskade sjukt mycket till himlen. Birre och Nallis, kommer gråta länge men ni får det bäst nu, glöm alldrig att jag älskade er båda(L) Birre som var min första hoppponny på hoppningen.. Och Nallis min nalle björn. Vila ifrid älskade vänner!<3


Ja vad ska man säga om träningen idag då? det gick piss! Först gick det bra med bommarna och stutsen men sen när det kom ett hinder så jvlar stannade han och jag då försvann vi självförtroende! efter ett tag så försökte jag igen när jag var glad igen men nej det gick inte. Tårarna rann för jag vet att jag kan men mitt självförtroende,vart tog de vägen? Jag hoppade av och Emma fick rida banan åt mig. hoppade upp sen och hoppade över bommar. SERIÖST!?  Alltså jag grinade och grinade. Dom i gruppen före hoppade 60 och dom är typ 8-9 år. Vissa dagar går det sämre än andra. Cia världens bästa kommer och hämtar mig på tisdag efter skolan och då ska jag få hoppträna "lonley" med henne. Och jag som ska hopptävla den 28:onde! Ida Nilsson SKÄRP DIG! Jag och min ponny klarar det tsm, puuh! Nu har jag berättat allt för er. Ska chilla runt på facebook nu och sen sova, på onsdag drar vi till värmen som kallas TURKIET, Woopwoop(L) Puss:*  Bild lådan av ägaren Karolina & Kersti  

 
 
Jessica

Jessica

8 oktober 2012 12:47

Den handlar ju dock inte enbart bara om vem som hoppar högst heller. :)

http://www.jibbsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards