AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

"Här ska det stå en rubrik"

Av Ida Nilsson - 8 oktober 2012 16:06

Hejsan, lyssnar på musik och tar det chill! Ska till järnaffärn och köpa en karbin hake som jag ska sätta på förbygeln för att få fast på sadelgjorden, sen så får skrutten vila idag har ett matta prov som jag måste plugga till imr  Sen ska jag samla självförtroendet igen och min känsla om att vi ska hoppträna imr och att det kommer gå. Min ponny kan men det är jag, jag kan ju faktiskt inte bara sitta där uppe på hästryggen och åka. Han vill samarbeta bara jag vill, annars så tror ju han att han få komma undan och jag tilllåter ju honom det. Samarbete är det bästa som finns, together we can do it  Nu ska jag och fixa karbin hake och sen skypa med min fina bästavän, älskar er! Ni får gärna langa in fler kommentarer, Puss;*

 
 
Jessica

Jessica

8 oktober 2012 17:45

sv; Jo vet hur det känns, hade inte alls bra självförtroende själv förut heller i hoppningen. :) Nej det ska jag inte, har ingen häst här hemma just nu. :)

http://www.jibbsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards