AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Duktig pojke!❤

Av Ida Nilsson - 9 oktober 2012 20:52

Han var hur fin som hällst idag! *STOLT* började med att rida fram och jobba honom att ställa innot i vålterna sen trava över bommar sen galopp gjorde volter ställde innot sen galopperade jag över galoppbommar och sen tog jag hinder han stannade först sen stannade ha ige,Cia la ner bommarna och då hoppade han SATANS högt över men jag har bäst balans;) sen höjde hon och han hoppade, sen höjde hon mer och då stannade han på 70 cm men då sänkte vi igen och då gick det super bra, han flöt över hindret! Jag klarade det! Ska börja hoppa med sista gruppen på söndagar med Fanny och Emma. Då är det mest bommar och sånt, det är ju bommarna han är livrädd för, hoppa kan han men dom satans jvla bommarna är ju ivägen tycker han;) Nä stackarn är är ju rädd men vi klarar ju det tsm bubben <3 Imorgon då bär det av TO TURKLISH:D:D så sjukt taggad och det pirrar i magen jätte mycket, min fina påånniii kommer jag sakna såklart men han får det bra i en vecka med Fanny och Isabel! Ska ta med datorn och mobilen såklart så det kanske kommer up något update och bilder ifall det finns något nätverk(A) Någon som varit i turkiet och vet att det finns någon nätanslutning dät på hotellen?^^ Nä men det fixar sig väll, ska sitta i ett drygt plan 4 h sen då vi väl e framme så är det ju 2 h i buss oxå. Drygaste ever eller? nä men det bli ju skojj, kommer väll något update innan vi bär av till flygplatsen och sånt! Hoppas det här inlägger blev läs värt! 2 bilder bju jag på oxå, Puss:*   Älskade bubben:*   Vårat vackra hinder, åh är så lyckig(L)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards