AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Kairos 2O/1O <3

Av Ida Nilsson - 20 oktober 2012 20:02

Tjenare, skypar med älsklingen fast det laggar typ sönder hela tiden(a) Vi red ut i morse vid 11 och det var mysigt med lite kyla och sol. Kairos skötte sig jätte bra förrutom att han började galoppera och bocka och små stegra, åh PIGGELIN ponny:D Men han måste ju oxå få busa till det lite, alltså min häst är piggare än dom som är yngre... Ja, vi säger som att han är en 12 åring igen  Riktigt mysigt att rida ut en sväng var det! Imorgon står det på shemat:Hoppträning, wihoo! Som jag längtat:D Nu har jag nästan hittat alla knappar, är några % över rädslegränsen! Det är den gränsen  är de jag och Cia försöker träna bort. Den är boortaaa snart, det finns botmedel!. Ska be någon filma och fota imr så det kommer blider jag lovar:D


Nä nu ska jag kolla lite och sen göra något annat haha, Pussen:*  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards