AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Jag lovar att jag lever, hoppas jag!

Av Ida Nilsson - 10 november 2012 10:01

Jag heter Ida Nilsson och är GRYMT DÅLIG på att uptatera inlägg på bloggen. Värdret här är PISS! Regn blandat med snö typ, de betyder geggigt i hagarna. Kairos som just blivit vit som snö om sitt vita fina ben, = att jag ska tvätta de idag för att skippa mugg och vara fin inför tävlingen imorgon.


Jag och Fanny tränade igår från 8 till halv 10^^ Fast jag kan det ändå inte typ, eller jo om jag tänker efter så kan jag de:D Ska rida ut min ponnii idag, red honom ganska hårt igår så det blir en jogging sväng:]


Slänger på Kairos ett ländtäcke och jag tar på mig regnställ så är det bara att fara ut, blir perfekt!:)


Haha, men ska chilla tills jag ska till stallet och luncha hästarna åt Fanny för hon ska och bada med kompisar, Ha så kul hjärtat!


Sen så säger jag Vila i frid Spirit, Du och Matilda tog er långt! Hoppas du får det bra nu, sov så sött!  



 
 
Jossan

Jossan

10 november 2012 12:44

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Du/Ni har väl inte missat att ha chansen att bli veckans blogg? :D
Drar en redan i morgon så passa på att anmäla nu!
http://cavallii.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html#comment

http://Cavallii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards