AlittleGiirl

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Älskade ängel!

Av Ida Nilsson - 16 december 2012 20:22

Dressyrträningen för Erica idag gick bättre än förväntat! En helt underbar människa! Åh så grymt bra:D

Kairos gick jätte fint och fick mycket beröm att hon tyckte jag red jätte fint för jag har inte ridit så i så många år och haft Kairos sen i augusti så hon tyckte jag var duktig. Fick en kram av henne innan jag gick bort till stallet med bubben. Är verkligen jätte nöjd:D Min mage kommer ha träningsvärk imorgon iaf;)


Imorgon är de måndag och då ska vi skritta ut en låångsväng, Cia bah; Ta på dig mycke kläder och far ut en långsväng barbacka. Kommer bli mysigt<3<3<3<3


Slänger in ett inlägg imorgon innan skolan så hörs vi då! 

Puss!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 8 juni 2013 10:02

Ni hittar nu min blogg på ---> http://alittlegirl.blogg.se ...

Av Ida Nilsson - 26 maj 2013 12:01


Jag har bestämt mig för att flytta bloggen nu och vill ha med er ALLA. Jag vill oxå veta ifall ni är bra på att göra designer/headers? Jag behöver nämligen hjälp med det och då vill jag att ni skriver nere i kommentars fältet och hör av er isf. De sk...

Av Ida Nilsson - 25 maj 2013 18:21

Ikväll har jag världens finaste sällskap. De va typ ett år sen vi va med varandra sist eller iallafall flera månader.. Du får hela världen att le, jag älskar dej bästa vän. Världens finaste vän Linnea. Girlpowernight! Ska äta middag nu och sen han...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 20:24

4 bad things * skräckfilmer- mardrömmar.. * folk som framspelar att man kan allt- sjukt irriterande@@ * små kryp - kryper på en eller irriterar en, huwaa:s * dåligt väder.. 4 good things * sommarn!- bästa som finns * vara med bebben- ...

Av Ida Nilsson - 19 maj 2013 08:03

Världens finaste ponny. Foto: Hanna Forsberg

Ovido - Quiz & Flashcards